Ministerstwo Sprawiedliwości
Centrum Wsparcia systemu KRZ
Bezpośredni kontakt możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 19:30 oraz w soboty w godzinach 09:00 – 17:00.
Zgłoszenia prosimy kierować:
- z poziomu systemu KRZ poprzez wybranie opcji „Zgłoś błąd” umieszczonej w stopce strony Portalu
- na adres e-mail: krz@ms.gov.pl
- telefonicznie pod numerem telefonu 71 748 96 00 (należy wybrać cyfrę 2 - Krajowy Rejestr Zadłużonych)
Instrukcja dla Użytkownika:
- Instrukcja MT i PUZ - Założenie konta, uzupełnienie braków formlanych zgłoszenia wierzytelności wobec banku
- Instrukcja wierzyciela
- Moja Tożsamość - aktualizacja z dnia 20.06.2023
- Portal Publiczny - aktualizacja z dnia 17.09.2024
- Kancelaria Organu Pozasądowego – aktualizacja z dnia 23.04.2024
- Portal Użytkowników Branżowych – aktualizacja z dnia 17.09.2024
- Portal Użytkowników Zarejestrowanych – aktualizacja z dnia 17.09.2024
- Rejestr dla Organów Administracji Publicznej – aktualizacja z dnia 06.08.2024
- Głosowania na zgromadzeniu wierzycieli – aktualizacja z dnia 23.02.2024
- Instrukcja obwieszczenia o ustaleniu dnia układowego
- Instrukcja dla Ośrodków Pomocy Społecznej (OPS)
- Kalkulatory odsetek
- Powiadomienia
- Repozytorium Tytułów Wykonawczych
Zmiany wprowadzone w bieżącej wersji Portalu
- Opis zmian wydanie 1.02.002
- Opis zmian wydanie 1.02.004
- Opis zmian wydanie 1.02.006
- Opis zmian wydanie 1.02.007
- Opis zmian wydanie 1.02.008
- Opis zmian wydanie 1.02.009
- Opis zmian wydanie 1.02.010
- Opis zmian wydanie 1.03.001
- Opis zmian wydanie 1.04.001
- Opis zmian wydanie 1.05.001
- Opis zmian wydanie 1.06.001
- Opis zmian wydanie 1.07.001
- Opis zmian wydanie 1.08.001
- Opis zmian wydanie 1.08.005
- Opis zmian wydanie 1.09.001
- Opis zmian wydanie 1.10.001
- Opis zmian wydanie 1.11.001
- Zestawienie wzorów wniosków i dokumentów dostępnych w KRZ od 21 czerwca 2022
- Zestawienie wzorów wniosków i dokumentów dostępnych w KRZ od 2 siepnia 2022
- Zestawienie wzorów wniosków i dokumentów dostępnych w KRZ od 2 siepnia 2022
- Zestawienie wzorów wniosków i dokumentów dostępnych w KRZ od 30 grudnia 2022
- Zestawienie wzorów wniosków i dokumentów dostępnych w KRZ od 13 kwietnia 2023
- Zestawienie wzorów wniosków i dokumentów dostępnych w KRZ od 14 czerwca 2024
- Zestawienie wzorów wniosków i dokumentów dostępnych w KRZ od 17 września 2024
Filmy instruktażowe:
- MT_01 - Założenie konta i logowanie na konto użytkownika przy pomocy WK – Profil Zaufany
- MT_02 - Założenie konta i logowanie na konto użytkownika przy pomocy WK – e-dowód
- MT_03 - Założenie konta i logowanie na konto użytkownika przy pomocy WK – mojeID
- MT_04 - Założenie konta i logowanie na konto użytkownika przy pomocy WK – Podpis kwalifikowany
- MT_05 - Logowanie w kontekście innego konta
- MT_06 – Obsługa Portalu Użytkowników Zarejestrowanych
- MT_07 – Zarządzanie danymi tożsamości użytkownika - Zmiana adresu poczty elektronicznej
- MT_08 – Zarządzanie danymi tożsamości użytkownika - Zmiana nazwy użytkownika
- MT_09 – Zarządzanie danymi tożsamości użytkownika - Zmiana hasła do konta
- MT_10 – Zarządzanie danymi tożsamości użytkownika - Zmiana sposobu potwierdzenia logowania
- MT_11 – Zarządzanie danymi tożsamości użytkownika - Wniosek o zmianę imienia lub nazwiska
- MT_12 – Zarządzanie danymi tożsamości użytkownika - Wniosek o dodanie identyfikatora tożsamości
- MT_13 – Zarządzanie danymi tożsamości użytkownika - Wniosek o zmianę identyfikatora tożsamości
- MT_14 – Zarządzanie danymi tożsamości użytkownika - Wniosek potwierdzony przez organ uprawniony
- MT_15 – Zarządzanie danymi tożsamości użytkownika – Wycofanie złożonego wniosku
- MT_16 – Zarządzanie danymi tożsamości użytkownika - Wyszukiwanie złożonych wniosków
- MT_17 – Obsługa profili powiązanych z kontem użytkownika
- MT_18 – Dodanie do konta profilu Doradcy restrukturyzacyjnego
- MT_19 - Prezentacja użytkowanych profili innych kont
- MT_20 – Konta osób fizycznych zarządzane przez konto użytkownika
- MT_21 – Konta podmiotów zarządzane przez konto użytkownika
- MT_22 – Administratorzy konta użytkownika
- PUZ_01 – Rejestracja wniosku lub pisma
- PUZ_02 – Obsługa zapisanego wniosku lub pisma
- PUZ_03 – Obsługa podpisu do wniosku lub pisma
- PUZ_04 - Opłacenie_i_wysłanie_wniosku_lub_pisma
- PUZ_05 – Obsługa odbioru korespondencji
- PUZ_06 – Przeglądanie postępowań